Black Sabbath återförenas!!!!!

Mellan två lektioner öppnade jag upp datorn idag och gick in på rocknytts sida och såg på senaste aktiviteter något våldigt mystiskt men väldigt bra. Dock var jag osäker på det så jag sökte vidare på nätet och jag har fått det bekräftat.

DET BLIR EN ÅTERFÖRENING AV BLACK SABBATH!!!!!!!!!!!

Bandet som i princip skapade den moderna hårdrocken bestämde det tydligen i början av Augusti och har börjat spela tillsammans i en hemlig replokal. De har tydligen bekräftat nyheten och de har också sagt att de jobbar på ett nytt album och en världsturne.

Jag blev fullständigt chockad när jag hörde det men jag blev faktiskt väldigt glad. Även om det är mycket jag har kvar att upptäcka om bandet så vet jag deras historia och de flesta av deras låtar (mest då i Ozzy eran) och det är ett fruktansvärt bra band som gör comeback. Jag trodde aldrig att det skulle hända med tanke på Ozzys relation med resten av bandet men det har faktiskt snackats om en återförening från flera håll sedan Dio avled för 1,5 år sedan.

Hur tror jag att det kommer att låta då? Det blir nog ingen ny Paranoid eller Heaven & Hell men det kommer säkert att kunna konkurrera med andra nysläpp från de stora banden i musikbranschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0