Imorgon smäller det!!!

Ja imorgon beger jag mig av till Göteborg för att kolla på Metallica, Slayer, Megadeth och Anthrax i Ullevi. En kväll jag har väntat på sedan det blev utannonserat att dessa fyra skulle uppträda på Ullevi. Under konserter brukar jag ha noll koll (förutom då de väldigt kända låtarna spelas) men imorgon ska jag försöka hålla öronen öppna så mycket som möjligt så att jag är redo för att skriva en recension dagen efter (om jag vaknar dagen efter vill säga :P). Jag ser mest fram emot Megadeth och Anthrax då det är de två jag inte har sett sedan tidigare men självklart ser jag fram emot de andra två också. Det finns bara tre saker som måste vara med för att göra min dag lyckad.

1. Mycket ös och hårdrock

2. Inget regn (i alla fall inte lika mycket som på Sonisphere förra året)

3. I slutet av showen ska banden göra som de brukar göra under sina Big 4 shower. Uppträda Am I Evil? tillsammans.

Finns allt med plus att jag hittar någon bra merch sak som jag kan köpa så kommer jag förhoppningsvis få min bästa konsert upplevelse hittills.

Jag vill samtidigt tacka er alla som följer min blogg. Denna blogg vore ingenting utan er. Rock On!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0