Most Wanted: Juli 2011

Ja då var The Big 4 helgen över :(. Tack vare planeringsstrul såg jag bara 3 utav banden. Ska försöka kolla Anthrax på SVT Play om det går. Räkna med recensioner på varje band de närmaste dagarna. Medans ni väntar kollar vi in vad som släpps denna månad.

Queensryche - Dedicated to Chaos

Har aldrig riktigt lyssnat på bandet men ett utav mina mål är att lyssna mer på de gamla klassiska banden, då framför allt deras nya material. Håller förväntningarna låga.

Iwrestledabearonce - Ruining It For Everybody

Vem kan inte älska det bandnamnet. Första låten jag hörde från dem var Tastes Like Kevin Bacon och sedan dess har jag varit fast. Hoppas att det inte blir för rörigt som det brukar bli med den genren.

Takida - The Burning Heart

USCH OCH TVI TAKIDA! Jag vill faktiskt ge dem en sista chans men är detta album lika balladfyllt som deras senaste två släpp så kommer jag att fullständigt skita i dem. Både bokstavligt och bildligt talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0