Rock Band DLC 6/28: Poison och 3 Doors Down

Detta inlägg hade kommit tidigare om jag hade haft med mig laptoppen till Halmstad och Midsommar firandet. Skit samma nu ska vi se vad som kommer till rock band på min födelsedag.

Poison - Nothin' But A Good Time X
Poison - Talk Dirty To Me
Poison - Unskinny Bop
3 Doors Down - Here Without You
3 Doors Down - When I'm Gone X
3 Doors Down - When You're Young

Notera att låtar med X har Pro Gitarr/Bass tillgängliga

Kan faktiskt bli bra. Alla Poison låtarna finns redan med i Guitar Hero och där är de roliga. 3 Doors Down är inte riktigt min typ av brännvin men jag såg på förtitten att deras låtar såg hyfsat roliga ut. Verkar dock inte vara en bra vecka för de som spelar Keyboard.

Värmetermometer: 3/5

Veckans DLC
Ett riktigt stort mehh. Även om Maroon 5 låtarna var bättre än vad jag förväntade mig så höjde de inte riktigt. Puddle of Mudd låtarna var okej men den mest kända låten, She Hates Me, förstördes då Harmonix tog bort fucking i varje refräng vilket ger "She ___ Hates Me". Inte lika bra.

Bästa Låt:
Puddle of Mudd - Blurry

Betyg: 4,5/10 Miserys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0