Rock Band DLC 6/7: Bruno Mars och Rise Against

Nästa veckas DLC bjuder på halvsketen pop och typiskt amerikansk rock. Bruno Mars och Rise Against. Dessa låtar kommer till låtbiblioteket.

Bruno Mars låtar:
Grenade
Just The Way You Are
Marry You

Rise Against Låtar:
Audience of One X
Help Is On The Way
The Good Left Undone X

Låtar markerade med X medföljer också pro Gitarr/Bass

Pop funkar aldrig i Rock Band så jag tror inte att Bruno Mars låtarna kommer bli någon hit... snarare tvärtom. Rise Against låtarna vet jag nästan kommer att bli bra (även om jag inte har hört just dessa tre låtar) för att alla låtar som Rise Against har i Rock Band är bra och roliga.

Förutom dessa sex låtar medföljer också Pro Gitarr/Bass till två existerande låtar i Rock Band.

Mötley Crüe - Kickstart My Heart
Pearl Jam - Even Flow

Värmetermometer: 2/5

Veckans DLC

Ozzy 8-paketet blev precis som jag hade förväntat mig. Inte överdrivet svåra låtar men riktigt bra låtar som är roliga att spela. Roligast i paketet är nog Over The Mountain, Bark At The Moon och Steal Away (The Night). Mycket bra låt paket.

Betyg: 8,5/10 Madmens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0