Most Wanted: Mars 2012

Cannibal Corpse - Torture

Jag försöker lyssna på mer dödsmetal och det finns inget band som är mer vulgär och hårt som Cannibal Corpse. Gillar deras låt Hammer Smashed Face så kanske kan bandet bli en ny favorit efter att jag har lyssnat på Torture.

Epica - Requiem For The Indifferent

Jag har väntat alldeles för länge på detta album. Jag har diggat Epica sedan deras senaste släpp Design Your Universe och velat höra mer från dem. Har riktigt höga förväntningar inför den här.

Ministry - Relapse

Må det vara lite skön industrialisk döds metal? Ja tack. Finns ett fler tal låtar från Ministry som jag gillar och jag vill definitivt höra mer från dem.

Axel Rudi Pell - Circle of Oath

Axel Rudi Pell har haft en sju helsikes karriär. sedan starten 1984 har han släppt fjorton album innan detta släpp och släppt ytterligare flera live-skivor och samlings-skivor. Han vet hur man gör stabil rock och gör inte sina fans besvikna. Får se om han gör mig besviken.

Overkill - The Electric Age

En utav de mest underskattade thrashmetal banden som finns är Overkill. Fullständigt älskar deras fart och fläkt. Gjorde ett utav 2010's bästa album i Ironbound. Kan de återupprepa bedriften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0