Most Wanted: Februari 2012

Fan va grymma ni är Sverige. Dead By April till final i Melodifestivalen. Men nu lägger vi det till handlingarna och kollar in vad vi ska ha utkik på i Februari.

Van Halen - A Different Kind of Truth

Ja hur kommer Van Halen att låta efter alla dessa år. Jag har inga jätte förväntningar med tanke på medlemmarnas kemi men man vet aldrig.

Rage - 21

Rage är ett band som är speciella. Jag älskade deras senaste släpp Strings To A Web så jag förväntar mig stordåd från denna platta som är deras artonde, inte tjugoförsta, fullängdssläpp.

UFO - Seven Deadly

Ett annat veteranband som jag inte riktigt vet var de står. Kan bli både flipp och flopp.

Amberian Dawn - Circus Black

Nu när Nightwish inte längre har operasång har Amberian Dawn tagit över som ledarna inom Operametalen. De släpper album lika frekvent som jag byter kalsonger. Är stabila men kan de hitta fullpoängaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0