Rock Band DLC 10/11: Blink-182 och The Clash

Förutom veckans DLC annonserade Harmonix fyra artister som kommer som DLC inom en snar framtid tack vare att man har nått 2 miljoner fans på facebook. Artisterna är Coldplay, Breaking Benjamin, Stevie Wonder och Dream Theater. Härlig variation som vanligt men det tråkiga är att det kommer bara vara en låt med DT, ett band som lätt skulle kunna ha ett 10 låtars paket i spelet. Nog om det, nu om nästa veckas DLC.

Blink-182 - The Party Song
Blink-182 - Stay Together For The Kids
Blink-182 - Up All Night X
The Clash - Rock The Casbah X

Notera att låtar med X har pro Gitarr/Bas tillgängliga

Kul att klassikern Rock The Casbah kommer. Den blir nog rolig. Jag är dock inte lika positiv till Blink-182 paketet. Visst, bandet gör sig väldigt bra i RB men det känns som om de har nog med låtar i spelet. Det gör det hela bara sämre att jag inte känner igen någon utav låtarna.

Värmetermometer: 2/5

Veckans DLC

Limp Bizkit paketet var bättre än vad jag trodde men jag saknar fortfarande låten Rollin' i det paketet. Inget överdrivet svårt men låtarna har sina ljusa stunder. Kul med bas solo på Gold Cobra.

Bästa Låt: Re-Arranged

Betyg: 5,5/10 Golden Cobras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0