VA FAN!!!!!!!

Jag fick precis reda på att Black Sabbath ställer in alla sina konserter i Europa (förutom Download festival i UK). Detta på grund av Tony Iommis lymfom. Dock kommer det fortfarande att bli konserter fast då med Ozzy och vänner. Vännerna är olika beroende på spelning men det kommer att vara från Zakk Wylde och Geezer Butler till Slash.

Visst är det kul att konserterna inte blir helt inställda men det var väll Sabbath man ville se, inte Ozzy. Jag har biljett bokad den andra juni i Malmö och jag är chockad men faktiskt inte fövånad. Dock är jag förvånad över att det är Tonys sjukdom som ställer till det och inte stämmningen i bandet.

Det är flera månader kvar och det finns kanske ett litet hopp för att det ska lösa sig men tills nu får jag bara släppa ut ånga och förbereda mig för en konsert Ozzy. Det är bättre än inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0