Hårdrockaren har kommit.

Hej.

Jag är en svensk tonåring som är galen i hårdrock i alla former. I denna blogg kommer jag att kommentera om nyheter om olika band och hårdrocksprofiler, skriva recensioner för olika album, topplistor samt ge tips om lite mer okända band.

Jag gillar i princip all hårdrock allt från Thrash, Power, Proggresiv, Melodisk, Nu-metal och death metal (inte så mycket death metal men lite).

Jag har hur många favoritband som helst men mina 10 största favoriter är nog Iron Maiden, Metallica, Judas Priest, Black Tide, Dream Theater, Hammerfall, In Flames, Stratovarius, Megadeth och Avenged Sevenfold.

Själv är jag inte med i något band mycket tack vare att jag är instrumentalt obegåvad :( men jag äger hyfsat på TV-Spelen Guitar Hero och Rock Band :P.

Så jag hoppas att du som läser detta kommer att få en trevlig läsning och följer mig i min jakt på fantastik hårdrock.

MVH

Sharkruisher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0