Rock Band DLC 6/14: A7X, Live, A-Ha och Chumbawamba

Idag börjar sommarlovet för mig och många andra skolungdomar. Detta ger mer tid till att spela Tv-Spel (och annat för den delen med). Här är låtarna till nästa vecka i Rock Band.

Avenged Sevenfold - Unholy Confessions X
Avenged Sevenfold - Welcome to The Family
Live - I Alone X
Live - Lightning Crashes
A-Ha - Take On Me X
Chumbawamba - Tubthumping

Notera att låtar med X har Pro Gitarr/Bass tillgängliga.

En ganska bra och blandad vecka. Avenged Sevenfold äger och jag fullständigt äslkar att Welcome To The Family äntligen kommer til RB. Live är ett hyfsat band som säkert kommer göra att man har roligt när man spelar. Lite delade känslor om A-Ha. Take On Me är en klassiker och den passar bra till Keys men resten av instrumenten är jag mer osäker över. Chumbawamba låten är en låt som man har hört förut men som man aldrig kommer ihåg vem som har gjort den eller vad den heter. En härlig party låt.

Värmetermometer: 3/5

Veckans DLC
Veckans paket var Bruno Mars och Rise Against. Precis som jag förutspådde var Rise Against låtarna bra och lagom roliga medans Bruno Mars låtarna för det mesta sög. Bruno kan dock trösta sig att det finns värre låtar i Rock Band biblioteket.

Betyg: 4,5/10 Grenades

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0