Rock Band DLC 10/25: Rob Zombie, White Zombie och The Darkness

Rob Zombie - Living Dead Girl
White Zombie - Thunder Kiss '65
White Zombie - Super-charger Heaven X
The Darkness - I Believe In A Thing Called Love X

Notera att låtar med X har Pro Gitarr/Bas tillgängliga

Jag trodde att I Believe In A Thing Called Love skulle komma förr eller senare men jag hoppades att det skulle vänta med det ännu längre. Känns också ganska fel att släppa låten tillsammans med Rob och White Zombie. Zombie låtarna passar nog bra med tanke på att Halloween är nära.

Värmetermometer: 3/5

Veckans DLC:

Nej, jag gillar inte Coldplay men jag blev glatt överraskad av deras sex låtars paket. Jämnheten är bra och ibland kan det bli riktigt roligt men allt för sällan spelar alla instrumenten tillsammans (särskilt gitarren och trummorna lyser med sin frånvaro på delar av låtarna).

Bästa Låt: Clocks

Betyg: 5,5/10 Scientists

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0