Ny Judas Platta nästa År

Billboard.com gjorde nyligen en intervju med den legendariska Judas Priest sångaren Rob Halford där han avslöjade att han och gitarristen Glenn Tipton har skrivit ungefär 12-14 låtar som ska vara med i en kommande Judas album varav 4 redan är klara och inspelade. Halford säger också att albumet ska vara klart någon gång under 2012. Sedan om det är sista albumet eller inte framgår inte i intervjun.

Jag vet inte vad ni känner men jag kan inte vänta. Även om senaste plattan var ett fullständigt misslyckande och att K.K Downing har lämnat bandet så känns det att de har fortfarande en del att ge. Jag håller dock mina förväntningarna hyfsat låga. Men jag längtar ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0