Most Wanted: Januari 2012

Nä, nu tycker jag att vi lägger 2011 bakom oss och tittar framåt. Rättare sagt en månad framåt för att se vilka etablerade artister som släpper nytt. Let's do it!!!

Lacuna Coil - Dark Adrenaline

Lacuna Coil har ett eget och speciellt sound. Ska bli mycket intressant att utforska mer in i deras musik

Avatar - Black Waltz

Jag gillade Avatars senaste släpp men jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig av Black Waltz. Förhoppningsvis överraskar den mig lika mycket som deras självbetitlade album.

Lamb of God - Resolution

För mig har jag sett Lamb of God som ett one hit wonder med sin super hit Laid To Rest. Kan dock bero på att det är den enda låten jag har lyssnat från dem. Hoppas att det ska ändras när Resolution släpps

Lillasyster - TBA

Mitt favorit band som sjunger på svenska släpper äntligen sitt tredje album. Lillasyster är ett riktigt coolt band som både kan vara allvarliga och oallvarliga (se covern på Rihanna's Umbrella för exempel). Väldigt efterlängtat album för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0